tanforum - Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?
  • Date: Thu Oct 11 08:29:00 2001

Udvozletem!

Andras Lutter irta (10 Oct 2001, 15:04)
"[Tf] Re: Mivel tolti idejet mostanaban a szaksze" targyu leveleben:

> Az alapkerdesre (ugy ertem, az eredetire,
> nem pedig a viccben feltettre)

Az eredeti kerdes miert lett volna "viccbol feltett"...?

> Ugyhogy kritizaljatok ti is, ki a palyarol, ki a szelerol. A
> szervezetnek kepviselnie kell a munkavallalok velemenyet.

En is igy hiszem, innen kezdve "Palya szelerol" valonak legfeljebb
a GyOSz (Gyariparosok Orszagos Szovetsege) elnoke kritikaja
illetheto... _Mindenki_ palyan belul van, aki munkavallalo!

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu