tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Mivel tolti idejet mostanaban a szakszervezet?
  • Date: Wed Oct 10 08:05:01 2001

Udvozletem!

Boldog Ferenc irta (9 Oct 2001, 21:34)
"Re[2]: [Tf] Mivel tolti idejet mostanaban a szak" targyu leveleben:

> Mint irtam, kivancsisagbol. De mar nem is erdekel annyira.

Azert Feri kerdeseben annyi alap IMO van, miszerint per
definitonem az erdekvedelem (szakszervezet) a munkavallalok es
nem csak sajat tagjai erdekeben lep fel... Azt hiszem legalabb is...

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu