tanforum - Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

  • From: Pásztor György <pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu>
  • To: A TANFORUM tukrozese <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig
  • Date: Thu Oct 4 18:46:00 2001

Üdvözlök mindenkit,

On Wed, 3 Oct 2001, Fodor Zsolt wrote:

> Ezt:

No közben írtam én is egyet.
php-ben nem akart működni, mert az vhogy túl lassan futott vagy nem tudom
mi volt veled, de az már az első for-t se bírta befejezni. Bár én a 2
milliónál kisebb prímeket akartam kiíratni.
Kicsit memóriaigényes az algoritmusom (euklideszi szita), de gyorsabb.
Persze ezen is javíthatnék bitaritmetikával (ha pl. 1 bájt mind a 8 bitjét
kihasználnám), de már így is felére csökkentettem a memóriaigényt:)
A cím:
http://linux.gyakg.u-szeged.hu/~pasztor/prim/
prim.c
prim.cgi
Némi kommentet is írtam hozzá, hogy érthető legyen.
Jah, és ha vki még tovább akarja futtatni, akkor a forrásban csak a MAX
konstanst kell módosítani a felső értékhatár felére.

Ãœdv:Gyur!
---
Pásztor György JATE PTM IV. / Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg / - Szóval, ha a vadászfegyvert így
pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu
/ tartom, akkor nem üt?
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15 /