tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

  • From: babics laszlo <ditbaro AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig
  • Date: Wed Oct 3 19:46:00 2001

Köszönöm a gyors segítséget. BL.
----- Original Message -----
From: "Fodor Zsolt"
<fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
To: "A TANFORUM tukrozese"
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Wednesday, October 03, 2001 12:39 AM
Subject: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

Tisztelt Kollegak!

Bocs, remelem nem sokan neztek meg...

Ezt:
> Az algpritmus, pontosabban egy php-script forrasa:
> http://linux.gyakg.u-szeged.hu/~fodor/prim/prim.txt
>
> A primek:
> http://linux.gyakg.u-szeged.hu/~fodor/prim/prim.php

A cimek azert jok...

Zuhanyozas kozben rajottem, hogy mukodott ugyan, de megis
szebben (sot helyesebben kene).
Persze tudom, hogy a primek dinamikus memoriaban valo
elhelyezesevel meg szebb lehetne, de ez nem az az ido, es nem
is tudom, hogy ezen a nyelven egyaltalan lehet-e olyat csinalni.

Szoval elnezest...

Udv: Fodor Zsolt