tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

  • From: pp AT radnoti-elte.sulinet.hu
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig
  • Date: Tue Oct 9 10:46:00 2001

Kedves Fodor Zsolt!
A kovetkezoket potyoreszted be:

> Persze tudom, hogy a primek dinamikus memoriaban valo
> elhelyezesevel meg szebb lehetne, de ez nem az az ido, es nem
> is tudom, hogy ezen a nyelven egyaltalan lehet-e olyat csinalni.
Ez alatt mit ertesz? Gondolom tudod, hogy a php dinamikusan
foglal helyet a memoriaban a tombelemeknek, lehet indexet
kihagyni, meg olyan elemre hivatkozni, ami meg nincs is...
(lehet hogy el kene mennem zuhanyozni, hogy megertsem? :)))
Erdekelne, hogy tartasz-e eloadast Bekescsaban?

pp
Palocz Istvan