tanforum - [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] prímszám táblázat 50 000 -ig
  • Date: Tue Oct 9 10:58:01 2001

Tisztelt Kollegak!

> Ez alatt mit ertesz? Gondolom tudod, hogy a php dinamikusan
> foglal helyet a memoriaban a tombelemeknek, lehet indexet
> kihagyni, meg olyan elemre hivatkozni, ami meg nincs is...
> (lehet hogy el kene mennem zuhanyozni, hogy megertsem? :)))

Mire a gepet leallitottam, mar ezt is tudtam. Hiaba, mar jocskan
ejszaka volt. Gondoltam addig nem irok, mig szoba nem hozza
valaki. :-)) Ha meg egy levelet irtam volna, a nem hozzaertok is
hulyenek neznek, nemcsak a szakmabeliek...
Mellesleg igy is csinaltam. :-)

Az el kell ismerjem, hogy Pasztor Gyurka megoldasa sokkal
gyorsabb, de ugy latszik tulzottan belem ivodott a regi Pascalos
szemlelet, mely szerint sporoljunk a memoriaval.

Udv: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.