tanforum - Re: [Tf] oktatoprogi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oktatoprogi

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] oktatoprogi
  • Date: Tue Oct 10 08:08:03 2000

Udvozletem!

Molnar Hajnalka irta (9 Oct 2000, 19:03)
"Re: [Tf] oktatoprogi" targyu leveleben:

Nem.

> A grafikus feluletekbol szerintem minel tobbet lat a gyerek, annal
> jobb.

Nagyon igaz!

> Ha pl. win98-at hasznaltok, de van gep, amin a 3.11-et is
> kiprobalhatja, azzal tagabb lesz a latokore, es nem hiszi majd azt,
> hogy minden szamitogep olyan, mint ami az iskolaban van.

Ja, ja. de ha mar homaa'r :)) illetve kerettanterv es oraszam a beka
feneke alatt :(( akkor inkabb elore fele, azaz mk. egy X-es felulete...

???
Ha programot keszitesz, a programkeszitoprogi
felhasznalobaratsaga miert szempont? Amugy IMO: C++
Amugy Hajni minden erdemlegeset leirt :))))

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT ax.hu