tanforum - [Tf] Vá: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere

  • From: "Péter Darida" <Dp AT kzs.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere
  • Date: Tue Oct 10 08:32:03 2000

xFerfi vagyok
No" vagyok

Kozsegben lakom, kozsegben tanitok
Kozsegben lakom, varosban tanitok
xVarosban lakom, varosban tanitok

Csak otthonrol tudok levelezni /intezmenyemben nincs internet/
Csak levelezes all rendelkezesemre _otthon_
Teljes Interneteleresem van otthon.
xAz intezmenyemben van _teljes_ internet hozzaferes
Az intezmenyemben nincs sajat levelezoszerver

/azonosito AT sulinev.sulinet.hu
vagy
azonosito AT sulinev.hu
cimek/

Oktatasiranyitasban dolgozom /pl miniszterium/
Megyei onkormanyzatnal dolgozom
Fenntartonal dolgozom /pl helyi onkormanyzat, annak oktatasi irodaja/
xOktatasi intezmenyben dolgozom /pl iskola, foiskola, egyetem/
Nevelesi intezmenyben dolgozom /pl ovoda, nevelesi tanacsado, bv/

xAllami fenntartasu intezmenyben dolgozom
Egyhazi fenntartasu intezmenyben dolgozom
Magan/alapitvanyi fenntartasu intezmenyben dolgozom

xAz iskolavezetes tagja vagyok /csak ig. vagy igh./
A Kozalkalmazotti Tanacs tagja/vezetoje vagyok
Munkahelyi Szakszervezeti vezeto/vezetosegseg tagja vagyok
Rendszergazda vagyok /sz.gepes rendszert uzemeltetek/
Szake'rto" vagyok
Egyszeru beosztott nevelo vagyok :-)

Altalanos iskolaban tanarno" vagyok /tehat nem vegzettseg/
Altalanos iskolaban tanar vagyok /tehat nem vegzettseg/
Kozepfoku intezmenyben tanarno" vagyok /tehat nem vegzettseg/
xKozepfoku intezmenyben tanar vagyok /tehat nem vegzettseg/
Felsooktatasban tanito no" vagyok
Felsooktatasban tanito ferfi vagyok
Csak erdeklodo, de maganszemely vagyok, nem tanitok sehol
Oktatassal kapcsolatos vallalkozas tagja vagyok

MILYEN SZAKOT tanitok?
Tanito(no") vagyok
Magyart
Tortenelmet
Filozofiat
Idegennyelvet
Biologiat
Foldrajzot
Fizikat
Kemiat
Matematikat
Rajzot
Eneket
Testnevelest
xSzamitastechnikat(Informatikat)
Technikat
xSzakmai targya(ka)t tanitok
/Ha kimaradt volna nem szakmai targy, egeszitsd ki!/

MILYEN levelezo LISTAKNAK vagyok tagja me'g?
Szaktargyi lista
Techinfo
1LET
(Op.rendszer szerinti) Rendszergazda lista /INW,NT,Linux/
xISKOLA /valamelyik/
egyeb

Hany listanak vagyok tagja?
Tobb mint 7
7
6
5
4
3
x2
1

Kb. miota vagyok tagja a TANFORUM listanak?
/Itt csak EGY sor elott legyen x , hagyjuk a matematikat!!/
Tobb mint 4 eve
xTobb mint 3 eve
Tobb mint 2 eve
Tobb mint 1 eve
Szinte a kezdetektol

Hanyszor _irtam_ a TANFORUM listara?
Egyszer sem, csak olvasom
xNehanyszor
Sokszor
Notorikus leveliroja vagyok :-)

Ha eljutott a valaszokkal eddig, akkor MOST kuldje el!

Koszonom!

NE A LISTA'RA VA'LASZOLJON !!
NE A LISTA'RA VA'LASZOLJON !!

HANEM: