tanforum - Re: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Tanforum statisztika 2000. oktobere
  • Date: Mon Oct 9 21:27:03 2000

Tisztelt Lista!

Eddig 60 valaszt kaptam két nap alatt. Kb 420 me'g ha'travan.
A feldolgozast akkor kezdem, ha ma'r nem erkeznek a levelek.
A he't vegeig mindenkeppen varok. Aki me'g nem valaszolt -de akar-, az
tegye meg.

Kaptam nehany eszrevetelt is.
Pl. hogy az egyik kerdesnel tegezodtem :-)

Nem irom le (most): mit - hogy ertettem, mert azzal befolyasolnam
a tobbi valaszt.
Az esetleges (erdemi) eszrevetelek _maganban_ me'g johetnek,
egy -ket dologra lehet, hogy visszaterek.

Koncz Endre