tanforum - Re: [Tf] oktatoprogi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oktatoprogi

  • From: "Fenyos Zoltan" <fz AT hajdu-ped.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] oktatoprogi
  • Date: Tue Oct 10 13:15:04 2000

Sziasztok!

> Ha csak Windowsra programozol, es vannak anyagi eszkozeid, hogy
> fejlesztoeszkozt vasarolj, akkor megoldast jelenthet egy visual nyelv,
> vagy egy multimedia fejleszto eszkoz is.

A Formula Graphics egy eleg jo kepeseggel felszerelt multimedia fejleszto
eszkoz, raadasul freeware. Hasznalhato Win 3.1, 95 es NT kornyezetben is.
A program letolheto www.formulagraphics.com cimrol.
A weblapon szerenyen csak ez all: the world's best free multimedia system
No ez azert nem biztos ;-)

Udvozlettel
Fenyos Zoltan
HBMPI