tanforum - Re: [Tf] gepterem

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] gepterem

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] gepterem
  • Date: Fri May 26 09:40:17 2000

>A papir/fuzet/tolttarto elhelyezeseben, salyat tapasztalat alapjan:
Nagyon

Ez falyt :-))

>Szoval, amin a falap van, az negyzetalapu hasab alaku, de belul ures.
>(jobban nem tudom leirni, mint matematikai nyelven;) )

zartszelveny a hivatalos neve

>es 80 cm magas (a foldtol szamitva felfele).

>munkahelyemen) nagy baj, hogy a monitorok joval a szemmagassag alatt
>vannak, es az ember nyaka rendesen elfarad nehany ora szamitogep elott
>ulestol.

Tevedes. A normal testartas mellett az ember nem vizszintesen elore nez,
hanem kicsit lefele. Ha kozben olvas, ir is neha, akkor plane. Ha a
monitor
szemmagassagban van, akkor a nyaknak allandoan emelni kell egy kicsit
a fejet, es ez faraszto hosszu tavon. Kaphato olyan spec. asztal, ahol a
monitor az uveg asztallap ala van sullyesztve ferden. Annak aki papirbol
olvas sokat, es kozben gepel, annak kimondottan ez felel meg, mert nem
kell allandoan forgatnia a fejet.

gusty

ui: termeszetesen mas a helyzet egy tanteremben, ahol a tekintet a tabla
es a monitor kozott cikazik.