tanforum - Re: [Tf] gepterem

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] gepterem

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] gepterem
  • Date: Sun May 21 20:35:12 2000

Joreg'
Koncz Endre wrote:

> A gepterem, a helyi halozat es az internet hasznalatara keszult
> Szabalyzat minden gepteremben legyen mindenki altal hozzaferheto
> helyen kifuggesztve. /Ezt a nevelotestulet fogadja el a rendszergazda,
> mkvez eloterjesztese alapjan. _Valamennyi_ felhasznalo alairasaval,
Sok fontos dolgot leirtal. A szabalyzat nem elsosorban pedagogiai, hanem
biztonsagi kerdes, ezert szerintem celszerubb igazgatoi utasitas
formajaban kiadni. Igy rugalmasabban, operativabban modosithato, es nem
50-60, hanem csak egy embert kell meggyozni rola, hogy mi miert fontos
benne. A szakmaban kialakult szabalyokat a rendszergazdanak kell
ismernie. Az iskola mukodeseert es a biztonsagert a fonok a felelos. A
tuzvedelmi szabalyzatot sem a testulet szavazza meg!

VP