tanforum - RE: [Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito
  • Date: Thu May 11 19:48:54 2000

Tisztelt Kollegak!

Mo'nus Be'la a kovetkezoket irta (11 May 00,):

> http://www.sulinet.hu/eletmod/hogyantovabb/tovabbtanulas/elokeszito/index.
> ht ml
>
> - rol kiindulva nekem ez jon be matekra:
>
> FEF-Matematika

Nekem most is hiba (proxy nelkul is), de alaposabban megnezve, a
hiba oka a kovetkezo allomamy hianya.

http://www.sulinet.hu/eletmod/hogyantovabb/tovabbtanulas/elokeszi
to/share/default.css

Netscape 4.7-et hasznalok, de most kiprobaltam IE5-tel, ott bejon.

Elnezest a hibas tajekoztatasert, nem volt szandekos.

Tisztelettel: Fodor Zsolt