tanforum - Re: [Tf] KIFIR program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] KIFIR program

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] KIFIR program
  • Date: Thu Mar 23 10:00:30 2000

>Dolgoztatok mar a KIFIR programmal? Mi mar ket napja szivunk vele.
Ilyen
>szoftvert is csak a kozoktatasban lehet elsutni. Irtam egy levelet a
>fejleszto cegnek is, mellekelem.
>Szivesen meghallgatnam masok velemenyet is a szoftverrol.

Eloszor a leveledrol: Kicsit durva, arrogans.

Tartalmilag: excel konverzio? Es megis hogy? Honnan tudja szerencsetlen
program, hogy melyik oszlopban mi van?

A programozoi teljesitmeny minosegerol meg csak annyit, hogy en par ora
alatt osszecsaptam egy pascal progit, ami tokeletes dat.kfr filet
general
az excelbol kiexportalt *.prn-bol.

Es ebbe meg az is belefert, hogy megfejtsem az ellenorzo osszeg
generalasanak
algoritmusat.

Szoval nem azt mondom, hogy mindenben teccik a program, de finomabban
is lehetne kritizalni. En peldaul nagyon megorultem annak, hogy az
adatfajl
sima text fajl, mert igy megoldottam a gondjainkat.

gusty

ui: !Szerintem! beegetted magad ezzel a levellel