tanforum - Re: [Tf] KIFIR program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] KIFIR program

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] KIFIR program
  • Date: Thu Mar 23 05:06:22 2000
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Szermek Zoltan irta (22 Mar 00, 14:53) "[Tf] KIFIR program"
targyu leveleben:

> Dolgoztatok mar a KIFIR programmal?

Termeszetesen igen!

> Mi mar ket napja szivunk vele.

Nalunk nem en hasznalom, hanem ket kollegano (az
iskolatitkar es az igazgato helyettes) es mindketten
elegedettek vele!

> Ilyen
> szoftvert is csak a kozoktatasban lehet elsutni.

Szerintem sarkosan fogalmazol... :( Egyebkent ajanlom
figyelmedbe azokat a programokat, amiket a Gazdasagi
Irodanak kell hasznalnia. DOKK99, DOKK2000 Na azok nem
semmi remsegek...

Ha megengeded, bar a fejleszto (Integrity Kft.) nem szorul az
en vedelmemre, azert leveled par kitetelere ovatosan reagalnek:

> Nagyban leegyszerusitette volna munkavegzesunket, ha beepitenek a
> "programjukba" egy olyan reszt, mely importalni tud mas
> formatumokat (hogy egy-ket peldat emlitsek pl .dbf, .xls, de akar
> SYLK fajlokrol is irhatnek, ezeket az Excel mind tudja olvasni).

Ebben van igazsag (bar: szerinted hany iskolaban hallottal a
sylk formatumrol? :)), de ezt a fejlesztovel a tesztelesi
szakaszban -- lasd kesobb -- lett volna erdemes megbeszelni,
illetve: akkor gondolom, az importalando adatforras
specifikalasa is szukseges, ha az nem egyezik az altalatok
hasznalttal, az megint reklamacio targya lehetett volna :)))

> Ha mar letezik egy adott szam,
> akkor az uj adat felvitelekor ezt a szamot begepelve (ami lehet
> egy teves gepeles, felrenyulas), jon egy modalis ablak, hogy "a
> szam mar letezi beszurjam?"

Azert a felveteli adatok rogzitese eleg fontos feladat, talan az
"elgepeles" ne tartozzon ennek az esemenyterebe ...:) Javitani
persze biztosan van mit a programon...

> Teszteltek Onok egyaltalan
> ezt a programot? Kikertek olyan szakember velemenyet a program
> keszitesekor, aki dolgozni fog majd vele? Szerintem nem.

Itt bozony nagyot tevedsz, es ez sokat elvesz reklamaciod
elebol. Igen, teszteltek es teszteltettek a programot, igen,
kikertek a velemenyeket, a Tiedet is: honapokig kint volt a
megfelelo WEB lapon, le lehetet tolteni es nem-elesben
lehetett vele dolgozni! Ez teny!

> Ennek a levelnek egy masolatat elkuldom az Oktatasi
> Miniszteriumnak, az OKEV-nek, az OKI Informacios Es Informatikai
> Kozpontnak, valamint a Tanforum levelezolistara is.

Ha meg ezt azzal is megtoldottad volna, hogy a TECHINFO-ra
elkuldod, egyhamar valaszolt volna a fejleszto. Tobbszor
tettem, tettunk ott fel kerdest es mindannyiszor reagalt ra egy
holgy az Integrity reszerol... Komaromi Gabriella a neve,
gabi AT integrity.hu
vagy
gabi AT tofi.integrity.hu
címrol szokott
irni. Az o (masik) listas levelebol idezek: "A programmal
kapcsolatos kerdeseit irhatja kozvetlenul a
kifir AT integrity.hu

cimre is." Ennyi...

(Hogy konstruktiv es a programmal kapcsolatos is legyek: en
pedig a kesz lista nyomtatasara egy print funkciot hianyolok...
:))

HunyadiMatyasGimnazium-Bp [ezt vajon haveri korben hogy
becezik? :)))] irta (22 Mar 00, 15:30) "Re: [Tf] KIFIR program"
targyu leveleben:

> Fontos, hogy ne a letöltött ideiglenes változatot használd,
> hanem azt, amit az iskolák CD lemezen megkaptak.

Ha a letoltott az utolso valtozat, akkor mind1, ugyanaz a ketto.
A pw az nem :))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly