tanforum - [Tf] RE: tantargyi levlistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] RE: tantargyi levlistak

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] RE: tantargyi levlistak
  • Date: Fri Feb 25 10:22:03 2000
  • Return-receipt-to: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.sulinet.hu>

Sziasztok,

Teljesen egyetertek Zsuzsaval es Rikivel is.
Lehet, hogy a tanarok nagyresze meg egy kicsit idegenkedik az e-mail
hasznalatatol, de ezen sajat erobol nem is fog tullepni (szvsz). Sajat
tapasztalatombol tudom, hogy az, aki naponta kap levelet, sokkal hamarabb
beletanult a (kisse igaz kenyelmetlen dosos) levelezoprogram hasznalataba,
mint azok, akik szept. ota kb. 3-4 levelet kaptak. Az elobbiek egyre tobbet
hasznaljak az e-mail lehetoseget a telefon/fax/level helyett. A multkor
"dicsekedett" az egyik igh.-unk, hogy lassan neki mar termeszetes lesz, hogy
reggel, amikor bejon, megnezi az e-mailjeit. Nagyon orultem neki.

Tehat, hogy valami lenyegeset is mondjak: ha valaki foliratkozik egy
levlistara, lehet, hogy az elejen csak olvaso lesz belole, de egy kis ido
utan raerez az izere. Mondjuk ha epp valami szakmai problemajara kap ott
megoldast, kifejezetten fellelkesulhet. (Pl. Dringo Bela vitaindito levelet
en szetkuldtem minden e-mailcimmel rendelkezo tanarnak a suliban.)

Szerintem is ossze kellene gyujteni a letezo tanari/szakmai levlistakat, es
ha az adminok es a listatagsag is ugy gondolja, atnyergelhetnek a sulinet
szerverre.

Udv,

Terje'k Bala'zs
rendszergazda
Korosy Jozsef Kozg. es Kulker. Szki., Szeged
Web: http://www.korosy.sulinet.hu