tanforum - Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak
  • Date: Fri Feb 25 09:32:35 2000

A Szalayné Zsuzsa által felvetett megoldást tartom járhatónak, ugyanis
Minden lista élővétevője néhány fanatikus listatag, akik nélkül
gyakorlatilag ízetlenné, és jellegtelenné válik... Ezt pedig központilag...
Hát nem hinném, hogy biztosítani lehetne.
A kérdést úgy kéne feltenni, hogy:
- kinek van már listája, adott témában?
- kialakult levelezési köre, adott témában?
- Vállalná-e, hogy ezentúl a már meglévő kapcsolatait ezentúl a sulinet
központ technikai lehetőségeit kihasználva nyitott rendszerben üzemelteti?
/riki