tanforum - Re: [Tf] RE: tantargyi levlistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] RE: tantargyi levlistak

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] RE: tantargyi levlistak
  • Date: Fri Feb 25 10:53:11 2000

Udvozletem!

Terje'k Bala'zs irta (25 Feb 2000, 10:21)
"[Tf] RE: tantargyi levlistak" targyu leveleben:

> Lehet, hogy a tanarok nagyresze meg egy kicsit idegenkedik az e-mail
> hasznalatatol, de ezen sajat erobol nem is fog tullepni (szvsz).

Bocs a lelkizesert, de ezen mindenkinek sajat erobol kell tullepni...
:( Ehhez kell, hogy lehessen hasznalni... Alig par kollegam fer pl. a
suliban gephez... Miknet gyozkodjem a tobbieket az E-mail
hasznossagarol, ha nem tudnak legalabb a szaktanari
kabinetjukben egy gep ele leulni? Szoval nem csak az kell, az
idegenkedest gyozze le... :(

> Szerintem is ossze kellene gyujteni a letezo tanari/szakmai
> levlistakat, es ha az adminok es a listatagsag is ugy gondolja,
> atnyergelhetnek a sulinet szerverre.

Az osszegyujtessel egyetertek, az atnyergelessel nem feltetlen...
Pl. a TANFORUM miert ne lenne ott jo, ahol van?

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT ax.hu