tanforum - [Tf] Uj levelezolistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Uj levelezolistak

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Uj levelezolistak
  • Date: Fri Feb 25 08:21:58 2000

Sziasztok!

Eddig az arany 1:1, Tahy Zsuzsaet meg Miklosi kollegaet nem vettem ellen
szavazatnak :-))

Dorozsmai Karoly irta:

>Nincs!
>4. Egy listat nem eleg letrehozni: gondozni, apolni :) es
>nepszerusiteni kell... Ezt jo, ha nem felejti, aki letesiteni akar :)

Ahogy irtam, nem en talaltam ki, itt most csupan a velemenyeteket szeretnem
kerni, ha lehet minel tobb emberet,
mert az enyem megegyezett a fentebb szoloval :-))

Szoval lattatok-e mar olyan tanart, aki nagyon szeretne ezt csinalni, csak
nem mer ide irni? Vagyis kinek csinaljuk?

Udvozlettel:
FP

  • [Tf] Uj levelezolistak, feherp, 02/25/2000