tanforum - Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kene mar egy uj thread: tantargyi levlistak
  • Date: Thu Feb 24 17:40:35 2000

Sziasztok!

feherp wrote:

> Sziasztok!
>
> Nem unalmas meg ez a proba folyam? Hihetetlen nivorol tesz tanubizonysagot
> a lista :-)
>
> Na, hogy valami epitot is kerdezzek:
>
> most sikerult arra az otletre jutni (nem az en otletem :-)) a sulineten
> (biztos Ti is lattatok), hogy tantargyi levelezo listakat kellene
> letrehozni. Errol mi a velemenyetek? Van ennek realitasa?

1. Mar van egy par, ez jo
2. Van, amelyik mashol van, meg kellene tudni, hogy atveheto-e
a) technikailag megoldhato-e
b) A listatagok szavazhatnanak, hogy szeretnek-e, mert megosztani az
"erot" nem lenne jo

(En pl. most epitgetek egy listat a hallasserulteket oktatok reszere.
Most meg nem gond, de nem igazan biztositott a hosszutavu karbantartas,
mivel "barati" alapon megy. Ezt at tudja venni egy ido mulva a Sulinet
ugy, hogy ne kelljen le- es feliratkozni?)

Azt hiszem, nagyon nehez egybol a Sulineten inditani egy listat, mert
kell egy belso inditek az adott tanarok egy kis csapatatol, es azok a
sajat helyi lehetosegeiket fogjak eloszor kihasznalni, de ha elegge
megerosodik az a lista, akkor mar jol johet egy kicsit kozpontibb,
profibb (fizetettebb, hivatalosabb) szolgaltatas.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu