tanforum - [Tf] RE: tantargyi levlistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] RE: tantargyi levlistak

  • From: Kerese György <kerese AT eniport.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] RE: tantargyi levlistak
  • Date: Fri Feb 25 13:26:28 2000
  • Disposition-notification-to: Kerese György <kerese AT eniport.hu>

Véleményem szerint veszélyes a már működő listák mozgatása. Amíg a lista,
vagy a listagazda nem igényli, addig szerintem nem érdemes hozzányúlni.
Mostanában néztem végig egy korábban jól működő lista (NetJog) címváltozás,
és egy aktív tag elvesztése miatti elsorvadását.

Mi is csináltunk egy listát a kéttannyelvű iskolák pedagógusai számára. A
lista új, nagy aktivitás még nincs rajta, egyelőre inkább csak az Egyesület
hírlevelei mennek ki rajta. Részletesebben a Kétnyelvű Iskoláért Egyesület
WEB-oldalán: www.eniport.hu/kie

A már működő listákat valóban jó volna összeírni, ezt én is megpróbáltam
Egyesületünk WEB-lapján. Az általam ismert legjobb (és egyben
legközismertebb) gyűjtemény a Király Éva kezelésében lévő KFKI-adatbázis:
www.kfki.hu/education. Ismerve Éva hozzáállását a kérdéshez, biztos hogy nem
zárkózik el adatbázisa teljessé tételétől. Javaslom, hogy aki tud olyan
szakmai listáról, amely még nem szerepel a gyűjteményben, az küldje el a
címet Király Évának a
kiraly AT sunserv.kfki.hu
mail-címre.

Kerese György