tanforum - Re: [Tf] kerettantervi vita

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantervi vita

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettantervi vita
  • Date: Fri Feb 18 12:00:04 2000

Amit lentebb írtál azt egyetértően és egyik sarokpontul megfelelőnek tartom.
Amúgy nem hinném hogy a munka végefelé az egybeszerkesztőnek ez lenne a
legkisebb dolga....
Szerintem egyszerűbb, ha a munka levélszövegtörzsben zajlik és nem csatolt
állományokkal.
Az nyilvánosabb és a vita is életszagúbb, és gyorsabb....
Én jelölésre a magas (v. az alacsony priorítást javaslom... és akkor a
levelek jól elkülönülnek a többitől)
/riki