tanforum - Re: [Tf] kerettantervi vita

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantervi vita

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>, "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettantervi vita
  • Date: Tue Feb 15 19:36:31 2000

Udv Mindenkinek!

> Szerintem kev‚ske!
> /riki

Nos, csinalj jobbat. Az az igazsag, hogy a szamitogepet olyan
termeszetesseggel kezeljuk, mint ahogyan a nap felkel. Nem
konnyu megfogalmazni mi az, amiert szukseg van az
Informatikara. En ugy szoktam erre ravilagitani, hogy
megkerdezem: hol nem hasznalnak szamitogepet (informatikai
eszkozoket). Az eredmeny, hogy a kerdezett kerul kellemetlen
helyzetbe.

Udv: Fodor Zsolt