tanforum - Re: [Tf] kerettantervi vita

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantervi vita

  • From: "Bedő Ferenc" <bedof AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettantervi vita
  • Date: Thu Feb 17 16:04:13 2000

T. Lista!

A .doc-os javaslatommal nem a netikett ellen akartam veteni csak a
gondolatokat egybeszerkeszto munkajat akartam konnyiteni, hogy ne kelljen
ekezet nelkuli szovegekben az ekezeteket potolgatni.
A txt-s javaslat persze jogos.

Egyelore varom a bizottsagot jobb velemenyre sarkallo segito velemenyeket,
akar txt-ben is, csak jojjenek mar.

Udv: Bedo Ferenc