tanforum - Re: [Tf] Kerettantervi vita

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kerettantervi vita

  • From: "Rozgonyi-Borus Ferenc" <Rbf AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Kerettantervi vita
  • Date: Wed Feb 9 09:14:20 2000

Udv!

> Szermek Zoltan irta
>
> Ui.: Nalaunk az iskolaban - akar a szabad orakeret terhere is - a 9-10.
> osztaly
> heti ket informatika oraja meg lesz tartva (amig en vagyok az igazgato).

Sajnos pont erre alapitva vettek le 2-rol 1-re a heti oraszamot! Nem
szabad szerintem helyi kezdemenyezesekre, elvarasokra, igenyre
alapozni e targy oktatasat. Kojanitz Laszlo is azt mondta, hogy a
Tanc es drama azert kerult be kotelezo minimum oraszammal az
oratervbe, hogy biztosan mindenki tanitsa es ne lehessen
megkerulni, es meg kelljen teremteni az oktatasahoz a felteteleket.
Ugyanez van informatikabol is:
1. Kell gep + gepterem
2. Kell halozat
3. Kell rendszergazda
4. Kell szamtech es konyvtar tanar
5. Kell kepzett, informatikai ismeretekkel rendelkezo kozismereti
tanar, aki mindezt sajat orajan is alkalmazni tudja.

Az OM se utodott, es felmerte, hogy egyszerubb es olcsobb
megoldas, ha nincsenek meg az alapfeltetelek, mert akkor a tobbi
sem kell.

Udvozlettel

--
Rozgonyi-Borus Ferenc