tanforum - Re: [Tf] kerettantervi vita

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettantervi vita

  • From: "Bedõ Ferenc" <bedof AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kerettantervi vita
  • Date: Thu Feb 17 16:03:24 2000

Koszi Zsolt!

Meg annyit, hogy talan nem is azt kell bizonygatnunk, hogy a szt. es a sg.
milyen fontos dolog, hanem inkabb azt, hogy a szt. tanitasban nem az
ismeretatadas a fo dolog, hanem a tevekenyseg amit a gep mellet tolt a
gyerek.
Mindegy, hogy a tanulaselmeletek kozul az ismeret-keszseg-kepesseg elvet
fogadjuk el vagy a konstruktivista megkozelitest a keszsegek es kepessegek
fejlesztesehez, vagy a tudas megkonstrualasahoz mindenkeppen ido kell.
Es ez az amit az oraszamokat megalkozok nem latnak be.

No most elso felindulasomban jol leirtam ekezetek nelkul azt amit .doc-ba,
vagy .rtf-be, vagy .txt-be kellet volna.

Udv:
Bedo Ferenc