tanforum - Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

  • From: "Farkasné Bártfai Lilla" <Farkasne.Lilla AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] NAT es keretoraszamok
  • Date: Sat Jan 29 22:08:39 2000

Helló!!!
Nem értek veled egyet, hogy kiléptél a szakszervezetből. A TE választásod a
legkönnyebb, TŐLED akkor mindenki azt csinál amit akar.
Utcára tehetnek, dogoztathatnak fillérekért, nem fizetik ki a túlórádat
stb. stb...........
Ha mindenki így tenne, mi lenne velünk!!!!
A vasutasok legalább megmutatják, hogy érvényt szereznek az akaratuknak.
Minket meg a HIVATÁSTUDATUNKRA apellálva semmibe se vesznek. Tudod mit meg
is érdemeljük!!!
Amúgy nem haragszom csak nekem is tele van a hócipőm.
ÜDV KEDVES KOLLÉGA!!!!
A keretóraszám is azért lesz a tervezet szerint, mert hallgatunk és nem
merjük mondani hogy nem jó.
Ne búsúlj lesz még ez rosszabb is.
Jó munkát.
Farkasné