tanforum - Re: [Tf] Tortenelem (...) felkeszito palyazat - A Sansz hirlevele

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tortenelem (...) felkeszito palyazat - A Sansz hirlevele

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tortenelem (...) felkeszito palyazat - A Sansz hirlevele
  • Date: Thu Jan 27 12:09:50 2000

Szia!

> A tanfolyam alatt szerintem az elkeszult anyagot kell erteni, tehat
> nem vesztegeti "itt" az idejet.

Szerintem pont az elkeszult anyag nem biztositott, hiszen 1 oraval mar
lehet "nyerni", senki nem nezi meg, hogy letezik e a folytatas (legalabb
nyers valtozatban)

> Nem ertem, miert nem lehet ezt Internet-szeruen fejleszteni,
> persze megfelelo honoralassal.

Lehet, sot. DE nem a 2000 februar 25-en indulo tanfolyam eseten nagyon
bizonytalan a siker.
"Hamar munka ritkan jo" Az informatikaban kulonosen aktiv Murphy.

> [...]
> B) Tanari vezetessel feldolgozhato, 1, de max. 3 ora anyagat
> magaban foglalo alkotas, kiegeszitve a tanarnak szolo reszletes
> utmutatoval, alkalmazasi javaslattal.
> Tulajdonkeppen ez a Tanora es a Hazi feladat, csak sokkal kisebb
> terjedelemben, fogyaszthato modon.
>
> A legjobban a tanar tudja, hogy mire van szuksege, ezert
> szerintem jobb, ha o csinalja. Egy B tipusu anyag tisztesseges
> elkeszitese kb. 2 hetet vesz igenybe kollegam szerint, aki
> rendszeresen keszit ilyeneket. (Persze tanari munka mellett, s az
> o kotelezo oraszama 10, nem 20, es nem 26.)

Ezek szerint, ha valaki eddig rendszeresen weblapkeszitessel
foglalkozott, ezenkivul rendszeresen felkeszitett mondjuk toribol (van
ilyen), akkor van eselye, hogy megcsinalja a teljes felevet. Szerintem
erre erdemes lenne fogadni.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu