tanforum - [Tanforum]12G

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tanforum]12G

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: sulinetware AT snw.info.hu, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tanforum]12G
  • Date: Fri Jan 14 13:44:01 2000

Udvozletem!

Koszonom az eddigi segitokesz valszokat, a problemam azonban
ugy latszik, masszivabb (vagy en vagyok tul keves?). A helyzet: a
Telepites soran a SP7-bol kimasolt ide*.* file-kat adom meg a disk
driver-eknek, akkor az IntranetWare SEMMI particiot nem lat! Azt
hiszem, minden kombinacioban kiprobaltam: a sajat, az eredeti
ide*.* allomanyait, akkor 8G-t siman latok, tobbet nem! Ha teszek
ra particiot ezzel, aztan lecserelem az ide*.* file-okat, akkor meg a
letezo particiot sem latja...

Erdekes: ha csonkitva -- a patch-telen IntranetWare ide*.*-jaival --
particionalok 8G-t, a patch ide*.*-jei nem latnak particito... Mintha
a javitott driver-ek a BIOS hivas helyett fizikailag akarnanak HDD-t
elerni?

Mi az ordogot lehet csinalniilyenkor? TIA (es koszonom a
tulremeteket!)

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT ax.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay

  • [Tanforum]12G, Dorozsmai Karoly, 01/14/2000
    • <Possible follow-up(s)>
    • [Tanforum]12G, Dorozsmai Karoly, 01/14/2000