tanforum - RE: Sulinet+mire hasznaljuk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: Sulinet+mire hasznaljuk

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: Sulinet+mire hasznaljuk
  • Date: Sat Oct 23 07:00:41 1999

Udvozletem!

Attila Laszlo Fozo irta (22 Oct 99, 16:40) "RE: Sulinet+mire hasznaljuk "
subject-u leveleben:

> Ha a gyerek csak banant eszik, akkor en nem tiltanam el a banatol, hanem
> megmutatnam neki, hogy a meggy es a barack is jo.

Had fokozzam... :-))

Ezek a betyar kolykok olyan csunyan irnak... Es olyan csunya
szavakat, tragar mondatokat is neha... Fel vagyok haborodva:
ez egyszeruen turhetelen... Hat erre jo az irni-olvasni tudas!
Hat kerem: NEM! Tiltakozom, hogy az en, adofizetoi penzemet
a 6-18 eves korosztaly iras/olvasas oktatasara koltsek!!!

Remelem, Eva is olvassa, nem csak kovet dobott a toba, aztan
csendben marad honapokig... :-))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly