tanforum - Re: Sulinet+mire hasznaljuk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Sulinet+mire hasznaljuk

  • From: Ladanyi Gusztav <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Sulinet+mire hasznaljuk
  • Date: Sat Oct 23 01:51:54 1999

Attila Laszlo Fozo wrote:

> Ha a gyerekek csak IRC-znek es "csak" szexualisan felvilagosulnak, az nem
> az o hibajuk.
> Nalunk az informatika feladatokon, hazi dolgozatokon kivul a
> termeszettudomanyos hazi dolgozathoz (evente min. negyet kell nekik
> kesziteni) hasznaljak a Webet. Ezen kivul a diakujsag programajanlatait,
> kulturalis rovatat is a webrol meritett anyagbol keszitik. Es akkor a web
> fakultaciorol, szakkorrol nem is beszeltem.
>
> Szerintem ez a tanarokon mulik. Es nemcsak az informatika tanarokon, sot!

Mondod ezt, egy (melegen ajanlottan) fizetos iskolabol. Meg kene ismerni
mas iskolakat, mas feltetelrendszert es mas tarsadalmi retegbol szarmazo
tanulokat is. Utana valoszinuleg kicsit arnyaltabban fogalmaznal.

Bocs, nem bantani akartalak, de nalunk (es gondolom meg sok helyen)
kicsit mas leptekkel merik a sikert.

gusty