tanforum - Re: Sulinet+mire hasznaljuk

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Sulinet+mire hasznaljuk

  • From: Attila Laszlo Fozo <atka AT caesar.elte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Sulinet+mire hasznaljuk
  • Date: Sat Oct 23 11:36:22 1999

> Mondod ezt, egy (melegen ajanlottan) fizetos iskolabol. Meg kene ismerni
> mas iskolakat, mas feltetelrendszert es mas tarsadalmi retegbol szarmazo
> tanulokat is. Utana valoszinuleg kicsit arnyaltabban fogalmaznal.

Szia,
a valaszodbol kiderul, hogy nem ismered a mi tanuloink tarsadalmi
retegzodeset es azt sem, hogy nalunk mit takar a "fizetos" fogalma. Ez nem
egy elit-iskola.

Tovabbra is azt allitom, hogy a tanarokon nagyon sok mulik. Tudom, hogy
fizetes, megelhetes, faradtsag es minden idevago ugy, de akkor is igy
gondolom.

A tobbit maganlevelben.

udv Attila

> Bocs, nem bantani akartalak, de nalunk (es gondolom meg sok helyen)
> kicsit mas leptekkel merik a sikert.

Nem vettem bantasnak.

* Fo"zo" Attila Laszlo WWW: www.poli.hu/~attila/ *
* doktorandusz, ELTE Fizikai Kemiai Tanszek Tel.: 209-0555/1527 *
* tanar, Kozgazdasagi Politechnikum Tel.: 215-4900/124 *