tanforum - bejelentkezes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

bejelentkezes

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: bejelentkezes
  • Date: Fri Oct 22 20:32:44 1999

Kedves Lista-tagok!

Most irok eloszor a listara, a jelentkezesem elsore nem volt
sikeres, ezert meg csak az utolso ket napi leveleket olvastam.
23 eves vagyok, Szazhalombattan tanitok a Szechenyi Istvan
Szakkozepiskolaban konyvvitelt es kozgazdasagtant. Az
egyetemet most vegeztem el, de mar mellette is tanitottam ket
evig a Hunfaly Janos Kulkereskedelmi Szakkozepiskolaban.
Nagyon szeretek tanitani :-).
Rogton egy gyakorlati dologban kernek segitseget. Egy tanari
kezikonyvet szerkesztek, Jatekos vallalkozasoktatas cimmel. A
konyv huszegynehany gazdasagi jatekot tartalmaz. Az en
feladatom az, hogy a jatekokat sorbarakjam valamilyen logika
szerint, es megfogalmazzam, hogy mirol szol a jatek, hogyan
zajlik, mikor hasznalhato stb. Tehat nem nekem kell oket kitalalni,
csak hasznalhato formaba hozni. A kerdesem az lenne, hogy egy
ilyen munkaert mennyi penzt lehet kerni? Ugyanis az alapitvany,
amely megbizott a feladattal, ram bizta, hogy mennyit kerjek, de
nem tudom, mi alapjan allapitsam meg az osszeget. A konyv nem
fog forgalomba kerulni, csak az alapitvany altal szervezett
tanfolyamokon fogjak hasznalni, ill. kiosztani.
Elore is koszonom a segitseget!

Udvozlettel:
Risko Agnes
ragnes AT sziszki.hu