tanforum - Re: Az informatika kerettantervekrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Az informatika kerettantervekrol

  • From: "Kiss Sa'ndor" <kisa AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Az informatika kerettantervekrol
  • Date: Mon Oct 11 17:41:59 1999

Kedves Feri es tobbiek!

Remelem meg nem kestem el, de mar itt is felmerult az a problema, hogy
az informatika kotelezo minimum oraterve gimnaziumokban 9-12.
evfolyamon heti 1 ora. Jogosan haborogtak ezen tobben is!
DE
A szakkozepiskaolakban 0 azaz _nulla_ ora/het. Egyedul a B valtozatban
van 10. evfolyamon kotelezo ora.
Gondolom erre az a valasz, hogy ott vannak a szakmai orientacios orak
keretei. Nos akkor azt kerdezem, hogy pl. egy kozgazdasagi
szakkozepiskolaban hogyan keszitsem fel a gyerekeket a tanirodai
foglalkozasokra, ahol a modern iroda funkcioit gyakoroljak elesben,
diak-vallalkozasok kereteben, ahol kotelezo az email kapcsolat, a
naprakesz informacio gyujtese, a gepi konyveles.... mikor a szakmai
orakert a kozgazdaszok harcolnak es jogosan.
En megertem, es egyetertek a heti 1 ora miatti zugolodassal, de ne
feledkezzunk el a szakkozepiskolakrol sem!
A vegere mar csak egy kerdes: hol marad az iskolak kozotti
atjarhatosag?

Udvozlettel!
K. Sanyi
Sze'chenyi Istva'n Kozgazdasa'gi Szakko:ze'piskola-O'zd