tanforum - Re: Az informatika kerettantervekrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Az informatika kerettantervekrol

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Az informatika kerettantervekrol
  • Date: Thu Oct 7 11:11:03 1999

Tisztelt Kollegak!

En gondolkodtam rajta, hogy az oraszam problema miatt a
kerettantervet informatikabol ugy kellene megcsinalni, hogy ne is
lehessen 2 oranal kevesebb idoben megtanitani.

Ezert ugyan a keszitok az informatika tanarok jelentos reszetol
komoly biralatot kapnanank, de ha kerettantervkent elfogadjak, utana
nagyobb esellyel harcolhatunk az iskolakban a hivatalosan adott 1 ora
melle meg 1 oraert.

Zsako Laszlo
ELTE