tanforum - Re: Az informatika kerettantervekrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Az informatika kerettantervekrol

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Az informatika kerettantervekrol
  • Date: Thu Oct 7 11:18:05 1999

Tisztelt Kollegak!

> En gondolkodtam rajta, hogy az oraszam problema miatt a
> kerettantervet informatikabol ugy kellene megcsinalni, hogy ne is
> lehessen 2 oranal kevesebb idoben megtanitani.
>
> Ezert ugyan a keszitok az informatika tanarok jelentos reszetol
> komoly biralatot kapnanank, de ha kerettantervkent elfogadjak, utana
> nagyobb esellyel harcolhatunk az iskolakban a hivatalosan adott 1 ora
> melle meg 1 oraert.

Ez eleg ketelu fegyver!

Mi van, ha marad az 1 ora, es nyakunkba kapunk 2 orai anyagot?
Masreszt a kerettantervhez adjak az oraszamot, vagy az
oraszamhoz kell a kerettantervet elkesziteni? Nem mindegy!

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.