tanforum - RE: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: A csatolas tartalma?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: A csatolas tartalma?
  • Date: Wed Sep 29 09:19:53 1999

Udvozletem!

Leitereg Andras irta (28 Sep 99, 12:43) "RE: A csatolas tartalma?"
subject-u leveleben:

> Csak ovatosan megkerdezem: miert is nem?
> Gazdak, taxisok, vasutasok, buszsoforok igen?
> Tanarok, egeszsegugyiek nem? Hogy is van ez?

Ot evvel ezelott (lehet hat -- az evekben nem vagyok biztos)
december 14-en penteken (a napban igen!) sztajkoltunk...
Emlekeztek? Ugye ez volt "a nap, amely megrengette a vilagot" :-
))) (Volt olyan tanitvanyom, ainek az edesanyja a kovetkezo
szuloin meg is koszonte, mert legalabb a gyereket aznap nem
kellett hajnalban ebresztenie...)

Ennyit errol!

RodlerG
<Rodler AT barabas.sulinet.hu>
irta:

> Miert nem lehet elfogadni, hogy neha
> valaki _jogos_ elso felindultsagaban "foldhoz vag egy tanyerat".

OK, Gabor, elfogadom. De ha kicsesztek szerencsetlennel
(vele is, velem is :-(() akor miert az _en_fejemhez_ vagja azt a
tanyert? Nos, ezesetben eloszor a tanyer miatt fogok szot
emelni... Nem hinnem, hogy ez lelki kicsinyessegre utalna
nalam .-)))

> [RodlerG] Attol meg nem biztos hogy jo!!

Nem am... De a "jo" es az "erkolcsos" sajnos birosag elott
nem vedheto kategoriak, csak a "torveny szerint valo" illetve
esetleg az azzal ellenkezo... (Tenyleg, a minisztert, aki 18
szazalekos pedagogus beremeles emlegetesevel akasztja
hasba a valasztoit, hazugsag miatt nem lehet beperelni? :-))))

> De engem idegesit,
> ha nem a problema lenyegere koncentralunk, s igy lehetoseget
> adunk hogy zsakutcaba vigyenek bennunk.

Szived joga, mi idegesit... :-( Amugy nem visznek minket
zsakutcaba -- mindig is abban voltunk... (Lasd fentebb szoltam
legutobbi egetrengeto sztajkunkrol... :-)

> En a kerdes horderejehez kepest
> elenyeszonek erzem azt a fel megat.

Jovannna, terja at modemes levelezesre es legy _akkor_ ilyen
elnezo... :-(

Boldog Ferenc
<fboldog AT fjkisk.c3.hu>
irta:

> Akkor en holnap beszkennelem annak az 1 db 25-os egonek a kepet,
> ami pillanatnyilag felhaborodasom targya. Ugyanis ennyire telik az
> iden a hardverre koltheto keretbol. Es BMP-ben kuldom, mert nagyon
> ideges vagyok.

Hajra Feri! :-))) De remelem, TrueColor kepet kapunk... :-) Varj,
nomail-re allitom elobb a acc-omat :-))))

Va'las Pe'ter
<turtle AT alarmix.net>
irta:

> (A sajatomat sajnos nem tudom, mert
> nem jegyeztem meg - annyit ugyanis az utobbi idoben egy emeles sem
> ert, hogy megjegyezzem -, a papir meg me'g valahol a burokracia
> utvesztoiben kavarog, talan jovo heten fogjak vegleg ideadni.)

OK, szerintem mar be is kapcsoltad a szkenenredet
remelem... :-))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly