tanforum - Re: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: A csatolas tartalma?

  • From: Ladanyi Gusztav <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: A csatolas tartalma?
  • Date: Tue Sep 28 13:50:34 1999

> Szerintem, tanari letunket erintoen nem osszemerheto a folosleges csatolas
> tenye es annak tenyleges tartalma. A tartalomra eddig senki nem
> vesztegetett egyetlen sort sem. :((

Nos, ha mar provokalsz:

Az egesz atsorolas egy dillettans kezemunkaja, s ugy ahogy van rossz!

A minosegi ber nem erintette a kjt. szerinti bert, mig a 3% emeles igen.

Vagyis az atsorolasban a besorolas szerinti bernek a 3% novekedest kene
mutatnia. Termeszetesen a vegosszeg mutathat csokkenest, hiszen egy
korabbi potlekot megvontak.

Hogy miert nem haborodik fel latvanyosan senki? Mert mar a sajatjan
kiduhongte magat. Nekem pl. 8e Ft minosegit vontak el, s kb. 1600 Ft-ot
kaptam helyette.

gusty