tanforum - Vá: A_csatolas_tartalma

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: A_csatolas_tartalma

  • From: RodlerG <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: A_csatolas_tartalma
  • Date: Wed Sep 29 10:58:15 1999

Sziasztok!
Sajna en lettem az uj celpont az eredeti felado helyett, mivel O azota nem
jelentkezett.
Egy elnezes keres pedig mindenkepp illene neki. Meg szerintem is :=)), akar
milyen cinikus vagyok.?
politikusi ambicioim nincsenek, s en felkent profetanak sem tartom magam,
s elismerem nem modemen jott a level, igy inkabb a tartalma erdekelt.
s tovabbra is forr a verem. F12(+elismeresek)=55.800 brutto
Ehhez talan annyit, hogy edesanyam is mostanaban megy nyugdijba a tanari
palyarol, s a
vegzett technikusaimat kb 80e kurul veszik fel cegek itt a varosban.
Szoval ha ez cinikussag, elfogadom.
Hali

Rodler Gabor
Barabas Gyorgy Muszaki Kozepiskola