tanforum - Vá: A_csatolas_tartalma

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: A_csatolas_tartalma

  • From: "Hirschl Tamas" <ht AT fenyszoft.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Vá: A_csatolas_tartalma
  • Date: Wed Sep 29 08:19:52 1999

T. lista!
1. Azt hiszem, mindenki elhiszi csatolt file ne'lkul is amit
az a bizonyos leve'l a'llit. Vagyis felesleges volt betenni !!
2. Magam is modemmel dolgozom, nem csak a postafiok
lett tele, hanem...
Az persze az e'n bajom, hogy ra'ada'sul e'pp csucsidoben
kellett letoltenem - ami ugye nem tiz forint
Rodler G. ta'nye'rja'rol annyit, hogy ha ideges vagyok, csapjam
oda a _saja't_ porcela'nomat, azt e'n vettem. De ha RG meisseni
va'za'ja to:rik akkor is toleralja???
3. Egyebekben pedig mi mie'rt csak sirni tudunk, valami komoly
le'pe's helyett?
A vasutas szo nelkul leallitja az orszagot - mi viszont nem merjuk
vallalni, pedig csak pa'r napra kellene _teljesen_ becsukni az ovikat,
meg az a'lt. iskolakat, ugyanugy hata'sos lenne...
De ugye nekunk lelkiismeretunk van...

Udv.
Hirschl Tamas
ht AT fenyszoft.hu