tanforum - Re: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: A csatolas tartalma?

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: A csatolas tartalma?
  • Date: Thu Sep 30 00:25:41 1999

Lectori salutem.

Dorozsmai Karoly wrote:

> Ot evvel ezelott (lehet hat -- az evekben nem vagyok biztos)
> december 14-en penteken (a napban igen!) sztajkoltunk...
> Emlekeztek? Ugye ez volt "a nap, amely megrengette a vilagot" :-
Nemcsak nem sztrajkol ez a bamba nepseg, de nem is tuntet - az egyetlen
pedagogustuntetes, amire emlekszem (leszamitva az iskolabezaras elleni
fellepeseket - nem sokkal Fodor G. lemondasa elott volt ez), akkor
tortent nagy nehezkesen nekikeszulodve, amikor mar regen sztrajkolnunk
kellett volna. Amikor meg "sztrajkoltunk", akkor azon folyt a vita, hogy
"elegseges szolgaltatas" cimszo alatt gyerekmegorzove alakuljunk-e,
nevetsegesse teve magunkat es halalra itelve a sztrajkot. Noha vilagos,
hogy a sztrajk csak akkor hatasos, ha a tarsadalomnak kart okoz
(barmilyen szomoru, ez igy van, lasd vasutasok, banyaszok, gazdak), es
ez csak ugy lehet, ha kizarjuk a gyerekeket az iskolabol, rakenyszeritve
a kisebbek szuleit, hogy gondoskodjanak roluk. A masik meg, hogy a
vasutasoknal a figyelmezteto sztrajkot _igazi_ koveti. Mi egynapos
sztrajk utan nem kaptunk semmit, es a farkunkat csovaltuk, hogy ha nem,
hat nem.

> ))) (Volt olyan tanitvanyom, ainek az edesanyja a kovetkezo
> szuloin meg is koszonte, mert legalabb a gyereket aznap nem
> kellett hajnalban ebresztenie...)
Itt mintha nem lenne smiley. Igy nagyon szomoru.

> esetleg az azzal ellenkezo... (Tenyleg, a minisztert, aki 18
> szazalekos pedagogus beremeles emlegetesevel akasztja
> hasba a valasztoit, hazugsag miatt nem lehet beperelni? :-))))
Azt nem, de ha egy politikus betartja a valasztasi igereteit, akkor el
lehet vinni - kenyszerzubbonyban.

(Ha valaki arra tippelne ebbol, hogy nem vagyok nagy velemennyel a
politikusokrol, talan nem is teved. :-))

VP