tanforum - Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: http://kkt.piar.hu/tanari_fizetes.gif
  • Date: Fri Oct 1 07:49:57 1999

Szervusztok!

Mert peldaul a Sulinet-es tanar napkozben orakat tart, :-))) aztan mindenfele
"kiscserkesz" feladattal nyomjak meg :-( es este/ejszaka otthonrol van
erkezese leszedni a leveleit... Es az ugye mar nem a sulinet-es vonal...
(Amugy meg -- nem akarom agyonbeszelni, de ez azt hiszem idekivankozik... --
szoval amugy meg a savszelesseg pazarlasa akkor is pazarlas, ha allami
penzen finanszirozott savszelessegrol van szo :-(()

Kezd kifenyesedni a gumicsont :-)))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly