tanforum - Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban
  • Date: Sat Sep 11 14:22:43 1999

Jo reg'

Koncz Endre wrote:
> Ami dereng:
> A kozoktatasi torveny legutobbi modosítasa hatarozta meg a
> minosegbiztositas fogalmat, letrehozta az OKE'V-et /Orszagos
stb. stb.

Ezeket en is igy tudom, de ettol meg mindig nem tudom, mi az a
minosegbiztositas, es ha lesz jogszabaly, akkor sem lenne batorsagom
hozzafogni, mert nem szakmam. Ha a kozlonybol olvasnam a matematika
tantervet, attol meg nem lennek kepes matematikat tanitani. Szerencsere
abbol van diplomam.

Udv
Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle