tanforum - Re: Technikai ker(d)es

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Technikai ker(d)es

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Koncz Endre <koncze AT freemail.hu>
  • Cc: Tanforum-lista <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Technikai ker(d)es
  • Date: Mon Sep 13 09:15:20 1999

On Sun, 12 Sep 1999, Koncz Endre wrote:

> Kedves E'va, nem lehet beallitani, hogy a freemail-esek mindket
> cimrol irt levele azonnal a listara keruljon /anelkul, hogy 2 cimmel lennenk
> feliratkozva/?

Kedves Endre!

Ezt sajnos nem tudom automatikusan beallitani, de van egy alternativ
cimlista, amirol a listakezelo elfogadja a leveleket, de nem kuldi ki ra a
listara erkezo uzeneteket. Ezert azt kerem, hogy ha valaki rendszeresen
hasznal alternativ cimet, irja meg nekem, es beteszem ebbe a listaba.

Udvozlettel
Eva
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly