tanforum - Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban
  • Date: Sat Sep 11 07:03:11 1999

Udvozletem!

Koncz Endre irta (9 Sep 99, 21:28) "Re: minosegvbiztositas-meres-eszkoz"
subject-u leveleben:

> A nyito ertekezletunkon az 50 tema egyike volt, a megemlites szintjen..

Nalunk is... Egyfelol suru hummoges ovezte (mi is az a
minosegbiztositas... ) masfelol meg az a velemeny, mi a
fenenek kell az nekunk...

> Most itthon nincs semmi jegyzetem

Ez igen, Endre, Te jegyzetelni szoktal a nyitoertekezleten? :-)))
(Bocs, nem tudtam kihagyni...)

> Amit tehetsz: megnezed az Oktatasi Kozlony nyari szamait

Nem erheto ez el WEB-en? (En szinte semmi Kozlonyt nem
talaltam, persze, lehet, jol eldugtak a halon :-))))

Bocs a komolytatalnkodasert :-), es (komolyan) kossz az infot!

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly