tanforum - Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Fizetésemelés=3F?=

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Fizetésemelés=3F?=

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Fizetésemelés=3F?=
  • Date: Thu Sep 16 11:44:18 1999

Dorozsmai Karoly wrote:

> Udvozletem!
>
> PJG irta (16 Sep 99, 8:38)
> "Re: Fizetésemelés?" targyu leveleben:

> Megabocsanat :-) de en is ugy tudom, a fejlec SOHA ne
> tartalmazzon ekezetes betuket... :-(

Karcsi!
Hogy csinaltad, hogy ez a leveled ilyen szep subjectet kapott? csak nem
egy "Va'" volt elotte?
Bezzeg a kovetkezo leveled milyen szepen kiirta ugyan ezt az ekezetes
subjectet!

Megjegyzes: Amig a "mindenki allitsa be a ....-t, hogy jo legyen a
listan" megjegyzesek szuletnek, addig nem kellene hasznalni, mert a
lista ehhez nem kelloen allando kozosseg.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu