tanforum - Re: minosegbiztositas :)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: minosegbiztositas :)

  • From: MOLNAR Hajnalka <ruut AT chiara.csoma.elte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: minosegbiztositas :)
  • Date: Fri Sep 10 22:22:25 1999

Kedves Anita, kedves Kollegak!

On Fri, 10 Sep 1999, Anita wrote:

> A szeptemberi atsorolast gondolom ma mindenki kezhez kapta. Ennyit nem
> kellett volna emelni a fizeteseken!!!! Nem tudom, ki hogy van, de altalaban
> 1200 Ft emeles tortent nalunk, amibol ugyebar egy tisztes szazalekot

Azon toprengtem e sorok olvasasa kozben, hogy hogyan tudnank a munkankat
az 1200 Ft-nak megfelo mertekben meg jobban vegezni...

> levonnak. De ki vagyunk pipalva, a pedagogusok megkaptak a fizetesemelest.
> A minosegi berpotlekot es a tulorat termeszetesen lenullaztak, igy csekely
> 15000 Ft-tal lett kevesebb a ber. Hurra! Csak igy tovabb! Erdemes minosegi
> munkat vegezni!

... mikor eszrevettem, hogy nem javitani, hanem rontani kellene a
minosegen. Ismerve magunkat (tanarokat), szerintem ez sajnos nem fog
menni.

Igy aztan be kellett latnom, hogy ok ott fent a miniszteriumban tenyleg
ertik a dolgukat. ;)

Udv,

Hajni