tanforum - Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: minosegvbiztositas-meres-eszkozok az oktatasban
  • Date: Wed Sep 8 23:40:50 1999

Demeczky Mihály wrote:

> Sziasztok!
> Azt a megtisztelo feladatot kaptuk, hogy dolgozzuk ki a
> leendo kerettantervre keszulve a helyi tanterv
> minosegbiztositasi, ellenorzesi stb rendszeret.
> Gondolom nalatok is feladat lesz ez.
> Irodalmat URL-t otleteket keresek, s varom a
> velemenyeteket, TIi hogyan oldjatok majd meg.
Jo reg'

Nem teljesen ertem. A kerettantervhez kell igazitani a helyit. Hogy
lehet a kerettanterv megjelenese elott (amit egyebkent mar ennek az
evnek az elejere igertek fakultativ bevezetessel) kidolgozni a helyi
tanterv barmijet?
Egyebkent elmondtak nektek, hogy mi az a minosegbiztositas? Nekem meg
mindig csak halvany ideam van rola, de amit eddig olvastam a temaban,
abbol azt gondolom, hogy ez egy kulon szakma. Sokfele rendszer letezik,
ezeket at kellene tekinteni, felfogni, valasztani kozuluk. Adnak valami
kepzest? Ha nem, ennyi erovel azt is kerhetnek, hogy dolgozzatok ki a
szivmutetek uj rendszeret.
Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle