tanforum - Re: minosegbiztositas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: minosegbiztositas

  • From: "Anita" <radanita AT freemail.c3.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: minosegbiztositas
  • Date: Fri Sep 10 21:34:58 1999

Hello!

A minosegbiztositasrol nekem is megvan a velemenyem. Egyetertek azzal, hogy
ahol az alapveto eszkozoket nem tudjuk biztosítani, ne beszeljunk
minosegrol.
Azt a temerdek munkat, ami ezzel jar, azt is mosolycsekkre vegeztetik
velunk?

A szeptemberi atsorolast gondolom ma mindenki kezhez kapta. Ennyit nem
kellett volna emelni a fizeteseken!!!! Nem tudom, ki hogy van, de altalaban
1200 Ft emeles tortent nalunk, amibol ugyebar egy tisztes szazalekot
levonnak. De ki vagyunk pipalva, a pedagogusok megkaptak a fizetesemelest.
A minosegi berpotlekot es a tulorat termeszetesen lenullaztak, igy csekely
15000 Ft-tal lett kevesebb a ber. Hurra! Csak igy tovabb! Erdemes minosegi
munkat vegezni!

Miniszter ur is megnezhetne, az uj atsorolasokat, es azt a temerdek
fizetest, amibol vegetalunk, mert ugye ez nem elet!

Udvozlettel:
Anita

radanita AT freemail.c3.hu