tanforum - Re: Erdekes palyazat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Erdekes palyazat

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Erdekes palyazat
  • Date: Tue May 11 16:26:13 1999

bferi AT tbsz.sulinet.hu
wrote:

> Hello!

> Az elso nev, amely a resztvevo iskolak es rendszergazdaik felsorolasaban
> lathato, pont a Tied, Zsuzsa. Ebbol arra kovetkeztetek, hogy marha jol meg
> van szervezve az egesz, ha Ti se tudjatok... Akkor meg mit er az egesz?

Marmit mit nem tudok?

Hogy mennyit fizetnek? Azt elvileg tenyleg illene tudnom, ha mar ok
tudjak,
mert a regrdszg. program miniszteriumi oldala azt is tartalmazza, hogy
minden
kapcsolatos informaciot megkepunk (bar volt tervezve egy belso levlista,
de a
leterol meg nem tudok).
Csinalni nem tudom? Asszem kellene egy ember, aki ezt (es a regrdszg.-t
is)
osszefogja. En segitek a kerdezonek, es negyedevente irok beszamolot...
de az iskolak anyagat ki dolgozza ossze? ki ertekeli? Akar az
informatika terulet
felelose csinalhatja, de akkor o mar nem magyon lesz kepes tanitani.
Ezert nem vallalom
el, (hacsak fel nem mondok a suliban - de ez egy masik tortenet) (ha
tudnad, hanyszor volt mar, hogy valamit nem vallaltam, aztan megis en -
egyedul - csinaltam! :-()

A nevsor elejen pedig azert vagyok, mert ADY is mindig a nevsor elejen
volt, amig iskolas
volt. Sot asszem a Sulinet iskolak felsorolasaban is csak a szammal
kezdodok eloznek meg.
Annak a listanak a masik vege legalabb olyan jo mint az eleje es kozte
is van jo par
gyongyszem!!! Amint meglattam tudtam, hogy egyik feladatom az lesz, hogy
a lista
tobbi tagjahoz iranyitsam a kerdezoket (foleg NW, Proxy,....). :)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu